TSoY-karta-polska1, Karty postaci i Klucze, Po polsku

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Imię:
Rasa:
Kultura:
Punkty Doświadczenia:
Rozwinięcia:
Wigor
Instynkt
_____
max
_____
max
Pule
Zdolności
Pula
Poziom
(W kolumnie Pula wpisz do jakiej Puli należy Zdolnoś. Rozdziel pomiędzy Wrodzone Zdolności 2, 1 i 0)
Wytrzymałość
Wigor
W środku każdego
kręgu wpisz maksy-
maln wartoś Puli,
zaś zużycie zaznaczaj
w kratkach.
_____
max
Rozsądek
Reakcja
Instynkt
Siła Woli
Rozsądek
Rozwinięcia
(5 PD = 1 Rozwinięcie)
Koszt
Zmiana cech postaci
1
Nowa zdolnoś
2
Kompetentny (1) > Doświadczony (2)
3
Doświadczony (2) > Mistrzowski (3)
4
Mistrzowski (3) > Arcymistrzowski (4)
1
+1 do Puli (Pula poniżej 10)
2
+1 do Puli (Pula 10 i więcej)
1
Nowy Sekret (potrzebny nauczyciel)
Sekrety:
1 Nowy Klucz
Poziom Sukcesu
0
Porażka
1
Minimalny
2
Dobry
3
Świetny
Klucze:
4
Zdumiewajcy
5
Niebywały
6
Legendarny
7
Transcendentalny
Obrażenia
Efekty i notatki:
Krytyczne
(aby wykona czynnoś wydaj punkt z puli;
dodaj do rzutu koś kary)
Poważne
(1 kostka kary do wszystkich akcji
powizanych z dan pul)
6
5
4
Lekkie
(1 kostka kary do następnej akcji)
3
2
Tworzenie postaci: Wrodzone Zdolności 2/1/0. Reszta 2/1/1/1. Masz 1 Sekret i 1 Klucz. Masz 11 pkt. na Pule (min. 1 maks. 7).
Zaczynasz z 5 Rozwinięciami, lecz nie możesz kupowa tego samego dwa razy pod rzd.
Po Próbie Sił wszystkie obrażenia
spadaj na najniższe możliwe poziomy.
1
Jagmin 2011
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl