Tak niewiele trzeba-DZIEWCZYNKA Z ZAPAŁKAMI, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 69, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamTak niewiele trzeba… zmieniamy losydziewczynki z zapałkami1Co by było, gdyby dziewczynka z zapałkami trafiła pod Twój dom?onychyczneieWfizGdyby dziewczynka z zapałkami trafiła pod mój dom,wa2Zapisz chronologicznie podany plan wydarzeń.•Starsza pani zabiera dziewczynkę do swojego domu.acjauDziewczynka widzi suto zastawiony stół i ogień na kominku.d•aktycznaEpls•Nieszczęśliwe dziecko chce sprzedać zapałki starszej pani.•Zmarznięte dziecko wyobraża sobie, że ogrzewa się przyciepłym piecu.acjauBiedna dziewczynka sprzedaje zapałki.d•ktycznaEsplaamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnakacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 69, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3acjadutkmatyczUłóż pytaniaEaenado każdego punktu planu wydarzeń z zadania 1.mKtóry ze znaków interpunkcyjnych napiszesz na końcu zdania?Otocz go pętlą.! ? . , ;owanychyczneieWfiz45auktycjadNapiszEplascznaw zeszycie inne zakończenie baśni pt. „Dziewczynkaz zapałkami”.Od podanych czasowników utwórz czasowniki z przeczeniemnie.kacjaduastyczna–Epidzielrysuje –weźmiemy –6Od podanych przymiotników utwórz przymiotniki z przeczeniemnie.miły –uczciwe –sprawny –7Dopisz po trzy wyrazy, w których występujerzpo danej spółgłosce.t-w-amiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 69, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................owanychyczneieWfizTak niewiele trzeba… zmieniamy los dziewczynkiz zapałkamiPokoloruj na każdym z rysunków inny trójkąt.1acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEplTRÓJKĄTYRÓWNOBOCZNYRÓWNORAMIENNYRÓŻNOBOCZNYcami2Ułóż z patyczków trójkąty: równoboczny, równoramiennyi różnoboczny.Publikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 69, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Napisz,3Wychzowanieile tu widzisz trójkątów.niyczefacjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEpl4Dokończ rysowanie trójkątów.camiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 69, s.5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................owanychyczneieWfizTangramwymyślono w Chinach około 3–4 tysięcy lat temu.Tangram jest kwadratem pociętym na 7 części. Są to:5 trójkątów różnej wielkości, 1 kwadrat i 1 równoległobok.Celem gry jest ułożenie obrazka z tych figur.5acjaduktycznaEplasPokoloruj elementy figurodpowiednimi koloramiz tangramu.kacjaduastycznaEplcamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl