TUROK, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
TurokPOZIOM PIERWSZYPierwszy klucz drugiego poziomu: Id� prosto przed siebie i nie rozgl�daj si� za bardzo. Trafisz, nawet je�liby� wy��czy� monitor.Drugi klucz drugiego poziomu: Wzd�u� �cie�ki w lewo od pierwszego klucza zobaczysz �cian� poro�ni�t� winoro�l�, po twojej lewej stronie. Twoja mapa b�dzie pokazywa�a lokacj� (po�o�enie). Wespnij si� i masz klucz do drugiego poziomu.Trzeci klucz drugiego poziomu: Id� drug� tras� do w�a�ciwej, to jest tej, gdzie znalaz�e� pierwszy klucz, a dojdziesz do wyspy z dwoma �o�nierzami i trzecim kluczem do levela drugiego.Pierwszy klucz trzeciego poziomu: Ten klucz jest umiejscowiony troszk� na po�udnie od teleportera, kt�ry przeniesie ci� do labiryntu(niezbadanego) z zielonych obelisk�w.Drugi klucz trzeciego poziomu i pierwszy element (cz��) Chronosceptera: W labiryncie z zielonych obelisk�w znajdziesz drugi klucz poziomu trzeciego jak i pierwszy kawa�ek Chronosceptera. Uwa�aj!Trzeci klucz trzeciego poziomu: Po wpadni�ciu do suchej studni przejdziesz przez pierwszy klucz trzeciego poziomu po prawej przed teleportem.POZIOM DRUGIPierwszy klucz czwartego poziomu: Jest tu ukryta jaskinia w stawie po lewej (licz�c od pierwszej wioski na jak� si� natkniesz). Oczywi�cie jaskinia jest niczym labirynt, ale je�li p�jdziesz w lewo i do g�ry mo�esz znale�� jam�, kt�ra prowadzi do pierwszego klucza czwartego poziomu.Drugi klucz czwartego poziomu: Widzisz ten klucz za przepa�ci� na �cianie urwiska. �eby wej�� tam musisz i�� na lewo i spa�� w d� na prawo obok wierzcho�ka drzewa kt�re sterczy nad brzegiem. Id� jaskini� i znajdziesz drugi klucz czwartego poziomu.Pierwszy klucz pi�tego poziomu: Id� �cie�k� na prawo od wyj�cia z teleportu a znajdziesz pierwszy klucz pi�tego poziomu.Drugi element Chronosceptera: Je�li skr�cisz ostro w lewo zaraz za �wi�tyni� z trzema �o�nierzami, kt�rzy niczym meteoryty, spadli z nieba (s� tam dwie statuy podtrzymywane p�omieniami), znajdziesz �cian� do wspinania. Id� wzd�u� przej�cia i przejd� urwisko. U�yj mapy do okre�lenia po�o�enia dw�ch platform i skacz w d�. Druga cz�� Chronosceptera jest na drugiej platformie.POZIOM TRZECITrzeci klucz czwartego poziomu: Teleportuj si� w �wi�tyni, na ko�cu drugiego rz�du dom�w. Skacz na kraw�d� po zachodniej stronie i wzd�u� id� do klucza.Drugi klucz pi�tego poziomu: Ten klucz odnajdziesz na ko�cu korytarza, znajduj�cego si� na dnie du�ych, schodz�cych schod�w, kt�re aktywujesz przez d�wigni� na g�rnej platformie po lewej. Skieruj si� do g�ry i wok� w prawo (to jedyna droga)Trzeci klucz poziomu pi�tego: Wyko�cz bossa na ko�cu poziomu, a b�dziesz nagrodzony upragnionym kluczem.Trzeci fragment Chronosceptera: Wespnij si� po winoro�li na p�nocno-zachodni r�g w tej rozleg�ej lokacji.. Trafisz na platform� ze �wi�tyni� tutejszego bossa. Poszperaj troch�, a znajdziesz to czego szukasz.POZIOM CZWARTYPierwszy klucz sz�stego poziomu: Po przekroczeniu pierwszego mostu obierz kurs na po�udniowy zach�d.Po checkpoincie dojdziesz do �ciany, gdzie czeka ju� osobnik pragn�cy pocz�stowa� Ci� ognistymi kulami. Zabij go i skacz do g�ry na platform�, gdzie otworz� si� wrota. Kiedy b�dziesz ju� po drugiej stronie id� w prawo, co doprowadzi ci� do pierwszego klucza sz�stego poziomu.Drugi klucz sz�stego poziomu: Po przej�ciu mostu na pocz�tku poziomu id� do po�udniowo wschodniego rogu otwartej przestrzeni, gdzie zobaczysz w�ski gzyms. P�d� �cie�k� a dobiegniesz do drugiego klucza sz�stego poziomu.Pierwszy klucz �smego poziomu: Ten klucz jest zaraz na lewo do wej�cia do poziomu, ale mo�esz go dosta� tylko przez skok do wody i skierowanie si� na zach�d do podwodnej jaskini. Po serii rozgrzewaj�cych skok�w (uwa�aj by nie spa��) id� �cie�k� a znajdziesz kluczyk.Czwarta cz�� Chronosceptera. W miejscu gdzie poszed�e� w prawo by dosta� si� do pierwszego klucza, sz�stego poziomu, wybierz lew� tras�, a zaprowadzi ci� to do du�ej �wi�tyni. Po lewej(gdzie czeka� na ciebie jegomo�� z kulkami ognia) znajdziesz teleport. Znikaj st�d a �cie�ka doprowadzi ci� do Chronosceptera (kolejnego elementu).Uwaga! Je�li masz problemy z opuszczeniem lokacji a dysponujesz jednym �yciem extra, spr�buj unikn�� save pointa i skieruj si� w wprost po element do Chronosceptera. Gdy go dostaniesz, umrzesz i wr�cisz do �ycia w punkcie kontrolnym na zewn�trz loch�w, z tym �e, b�dziesz mia� upragniony Chronoscepter w d�oni.POZIOM PI�TYPi�ty fragment Chronosceptera: Zejd� na d� do katakumb. Zobaczysz dwie bramy. Wybierz pierwsz� z prawej strony i wejd� do pokoju w ko�cu korytarza. Brnij przez wod� i p�d� do rowu przy p�nocnej �cianie. Pod��aj �cie�k� a� dojdziesz do kolejnego korytarza. Po lewej stronie znowu r�w, kt�ry zaprowadzi ci� do kawa�ka Chronosceptera.Trzeci klucz sz�stego poziomu: Je�eli wybra�e� t� tras� we�miesz fragment Chronosceptera. Je�eli nie, id� wzd�u� rowu do korytarza. P�d� do�em korytarza, prze��cz wy��cznik w katakumbach i id� przez pieczar�. Znajdziesz tam klucz na szczycie ska�y znajduj�cej si� na �rodku sadzawki.Drugi klucz �smego poziomu: Pod��aj w d� katakumb a� wejd� w pierwsze z dwojga drzwi (w najbli�szym pokoju do kt�rego wszed�e�). Zabij go�cia, kt�ry si� pojawi i wejd� na pi�terko. Pod��aj �cie�k� do mementu a� dojdziesz do pomieszczenia z drugim kluczem, gdzie spotkasz te� bardzo niemi�ego przeciwnika. Zabij go a b�dziesz m�g� dosta� si� do kluczyka.Trzeci klucz �smego poziomu: Penetruj katakumby i ponownie wybierz jedne z dwojga drzwi w pierwszym pokoju do kt�rego wszed�e�. Nurkuj w wodzie, za�atw brzydali, i dalej pod��aj w d�. Gdy ju� zacznie ci brakowa� powietrza znajdziesz podwodny tunel, kt�rym dotrzesz do teleportu, kt�ry z kolei wyniesie ci� do szefa uk�adu. Za�atw Mantisa a dostaniesz klucz.POZIOM SZ�STYTrzeci klucz si�dmego poziomu: Najpierw musisz znale�� wielkie drzewo. Potem spr�buj dosta� si� na wierzcho�ek. Rozejrzyj si�, musisz osi�gn�� pierwszy punkt kontrolny. �cie�ka rozwidla si� na trzy strony i musisz wybra� w�a�ciw� za pierwszym razem. Wybierz �cie�k� na wsch�d a zostaniesz przeniesiony do trzeciego klucz si�dmego poziomu.Drugi klucz si�dmego poziomu: Ponownie kieruj si� na wielkie drzewo i najlepiej wdrap na wierzcho�ek. Gdy ju� si� rozejrzysz, pod��aj do save-pointa i teleportu. Teleportuj si�. Id� przez wie� a potem przez wrota. Pod��aj dalej w d� �cie�ki, a� do momentu, gdy wejdziesz do pieczary z save-pointem. Kiedy si� tam znajdziesz zobaczysz ma�� k�pk� trawy po lewej stronie (lub na po�udniu). Wbrew pozorom, jest to ruchoma platforma. U�yj jej i pod��aj dalej �cie�k�. Teraz zeskocz z platformy i p�d� do klucza.Pierwszy klucz si�dmego poziomu: Z punktu gdzie zeskoczy�e� z platformy pod��aj przez k�adk� i wejd� do teleportera. Zaprowadzi ci� to do klucza, kt�rego potrzebujesz.Sz�sty element Chronosceptera. Id� na wsch�d �cie�k�, z miejsca gdzie wzi��e� pierwszy klucz 7 levelu. Dojdziesz do teleportu. Na lewo od wyj�cia z teleportu zobaczysz ma�y grzbiet przy urwisku. Spu�� si� na d� i kiedy skoczysz ponad platform� dostaniesz swoj� wyp�at�.POZIOM SI�DMYSi�dmy element Chronoseptera : Wypracuj sw�j spos�b przej�cia levelu poprzez odnalezienie kilku prze��cznik�w (zwr�� uwag� na jaskinie z law�, pe�ne ko�ci dinozaur�w). Je�eli pod��asz do p�nocno zachodniego naro�nika lokacji powiniene� zobaczy� tunel, oznaczony br�zowym kolorem na Twojej mapie (je�eli jeszcze nie wiesz, znajduje si� ona pod TABem). Przejd� na d� tej strefy, biegnij tunelem a potem przez most. Musisz przeby� labirynt, a znajdziesz si� na bagnach z lawy. Zanim opu�cisz ten teren, musisz zrobi� dwie rzeczy. Po pierwsze id� na wsch�d, gdzie natkniesz si� na ruchome platformy. Poprowadz� Ci� w g�r�, ale na razie nie id� tam. Tu� za rogiem i na lewo st�d jest ma�a strefa z wej�ciem do niewielkich sadzawek z law�. Wskocz do lawy a znajdziesz ukryte przej�cie przy dnie. P�y� przez przej�cie, gdzie trafisz na wyj�cie (wyniesie ci� w przygn�biaj�ce miejsce). �cie�ka prowadzi wprost do si�dmej cz�ci Chronosceptera. Teraz mo�esz u�y� ruchomej platformy i wynie�� si� z tego niego�cinnego miejsca.Czwarty klucz �smego poziomu: Poprzez ruchome platformy, p�d� wykonuj�c skoki. Musisz zabi� wszystkich wzd�u� tej �cie�ki. Je�eli tego nie zrobisz, platforma na kt�rej stoisz zniknie. Na ko�cu znajdziesz czwarty klucz �smego poziomu. Wejd� w teleport z lewej strony.Pi�ty klucz �smego poziomu: Gdy wyskoczysz z teleportu trzymaj si� ruchomej �cie�ki. Po nast�pnym checkpointcie znajdziesz prze��cznik na prawej �cianie (lub po�udniowej). W��cz go i id� na zach�d wzd�u� p�nocnej �ciany. Gdy si� sko�czy zobaczysz spor� platform� (uka�e si� jako du�y kwadrat na mapie). Pod��aj przej�ciem a ono zaprowadzi ci� do pi�tego klucza.POZIOM �SMY�smy element Chronosceptera. To jest �atwe. Znajdziesz go na honorowym miejscu w lokacji z save pointem w k�rym zabi�e� t-rexa (to znaczy, je�eli go wyko�czy�e�).Josif [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl