TUROK2, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
TUROK 2Zako�czywszy pierwsz� cz�� przyg�d Turoka, Joshua Fireseed (ogl�da�e� chyba komiks, co?) wrzuci� Chronoscepter do krateru wulkanu, tak by nikt nie m�g� go ju� u�ywa�. Niestety, wywo�a� tym nieliche trz�sienie ziemi, kt�re uwolni�o inny, skryty w g��binach Zaginionych �wiat�w stary artefakt. Wewn�trz niego kryje si� obrzydliwy Primagen, Obcy, kt�rego statek rozbi� si� tu przed tysi�cami lat. Drab u�y� swych psychicznych si�, by wezwa� mroczne si�y Przepad�ych Ziem do zniszczenia pi�ciu, zamykaj�cych mu drog� do zewn�trznego �wiata, biegun�w energetycznych. Po zniszczeniu tych biegun�w Primagen b�dzie m�g�, nie owijajmy w bawe�n�, zdoby� w�adz� nad Wszech�wiatem. Fireseed oczywi�cie nie zechce do czego� takiego dopu�ci�, czeka wi�c go rozprawa ze s�ugusami z�a - i krew b�dzie si� la�a strumieniami. Przed tob� sze�� ogromnie rozleg�ych poziom�w, a na dodatek gwiezdny statek Primagena... kt�rego trzeba oczywi�cie zabi�.Poziom 1: PORT ADIACele Misji:a. Aktywowa� 3 Sygnalizatory (Distress Beacon)b. Uratowa� czw�rk� dziecic. Aktywowa� Portal Warpd. Zlokalizowa� Totem Energetyczny (Energy Totem) i obroni� go za wszelk� cen�Nowe bronie:.9mm PistoletShot GunFlare GunTek Bow (�uk Kompozytowy)Wrogowie:RaptoryRaptoidyEndtrails (Wyka�czacze)CompyGuardian (Stra�nik)Alien Gunner (Obcy Strzelec)Id� przed siebie i nie przejmuj si�, �e wszystko wok� wybucha. Znajdziesz ma�� alkow� z dziwacznym kawa�kiem jakiej� maszynerii - to w�a�nie Distress Beacon! Niestety, do jego uruchomienia trzeba baterii (Power Cell). Id� a� do opartej o �cian� beczu�ki, rozwal j� i zobaczysz dziur� w �cianie. Wejd� i wespnij si� po drabinie. Aha! Ot� i Power Cell. Wr�� do Wyjnika (Distress Beacon) i w�� do� bateri� - trzeba ci po prostu do� podej��. Id� dalej przez tunele, a� trafisz do rozleg�ej komnaty z p�ytk� wod� i drabin� naprzeciwko platformy. Na szczycie jest Warp, ale go nie u�ywaj. Skocz ku najbli�szej drabinie - jest z�amana po�rodku, wi�c to jedyna droga, by dosta� si� na g�r�. Wewn�trz znajdziesz pistolet - i dopiero z nim przejd� przez Warp.Biegiem przed siebie i �ap klucz z piedesta�u. Obiegnij r�g i zmocz gacie, gdy skocz� na ciebie dwa Raptoidy. Za�atw oba i przyj przed siebie. Rozwal beczu�k� opart� o �cian� (one tak pi�knie wybuchaj�). Do dziury i na drug� stron�, gdzie daj nura w wod� i przep�y� przez korytarz, kt�rego kraniec wydaje si� zablokowany rumowiskiem, ale nie jest - po jednym z kamieni mo�esz wspi�� si� wy�ej. W�a� na drabin� i trafisz na k�adk� nad wod�. Obr�� si� w prawo, zabij Endtraila i porusz prze��cznik, kt�rego pilnowa�. Id� k�adk� a� trafisz do tunelu. Znajdziesz tu latark�, kt�ra pozwoli ci widzie� w tych mrocznych dziurach. Na ko�cu jest prze��cznik, kt�ry trzeba waln��, by przej�� dalej. Oczy�ciwszy rejon zobaczysz dziecin� w klatce. Za klatk� znajdziesz �cie�k� wiod�c� do rozwidlenia dr�g. Niewa�ne, kt�r� wybierzesz. Na szczycie jest Endtrail, po zabiciu drania otworz� si� niedalekie drzwi. Po poruszeniu prze��cznika stan� si� dwie rzeczy naraz: otworz� si� drzwi, zza kt�rych wyskoczy Raptoid, otworzy si� te� klatka. Uwa�aj na Raptoida. G�wniara jest za g�upia, by sama wyj��, musisz j� dotkn�� i us�ysze� gor�ce "Dzi�kuj�, Turok!". Ale� wymy�lili. Oryginalne, prawda? Opu�� si� do wody i przejd� przez niedawno otwarty portal.Zobaczysz czubek �ba Endtraila. Na pewno wiesz, co robi�. Na rumowisku znajdziesz prze��cznik, uderz go i obejd� rozwaliny. Ha! Grupa Compys�w - za�atw je Szponem (Talon). Dos�ownie na strz�py. Pilnuj� prze��cznika, wi�c rusz nim i otw�rz pobliski tunel. Wewn�trz znajdziesz Endtraila kryj�cego si� za pud�em, co czyni go trudnym do trafienia. Wespnij si� na najbli�sz� drabin� i wal stamt�d. Uderz prze��cznik, by otworzy� pobliskie drzwi - niestety, wyskoczy zza nich kilka Raptor�w. Wejd� na drabin� i uderz w prze��cznik, potem zejd� i id� dalej. Na ko�cu znajdziesz nowy rejon.Natkniesz si� tu na Endtraila pilnuj�cego wyj�cia. Zabij go i rozwal poblisk� beczu�k�. W dziurze znajdziesz Power Cell. Cofnij si� a� do stosu skrzy� i pude�. Na jego szczycie znajdziesz Distress Beacon. Zosta� ci tylko jeden! Wejd� w Warp strze�ony przez Endtraila. Tu jest podobnie, tylko masz przed sob� wi�cej przestrzeni. Podejd� po rampie i przy�� Endtrailowi. Otworz� si� drzwi, kt�rych strzeg�. Wewn�trz jest prze��cznik otwieraj�cy kolejne drzwi. Za jednymi jest prze��cznik otwieraj�cy wyj�cie, za drugimi - Power Cell. We� bateri� i id� do pobliskich skrzy�. Za jedn� z nich masz Beacon (Misja wykonana). Wyjd� przez drzwi. Na ko�cu �cie�ki pe�nej wrog�w znajdziesz most. Kiedy podejdziesz bli�ej, opu�ci si� i pozwoli ci podnie�� Shot Gun (i uwa�aj na niedalekiego Endtraila).Zapisz gr�, poniewa� natkniesz si� na wielu wrog�w. By przej�� dalej, rozwal beczu�ki. A ot� i statek. Zn�w zapisz gr� i porusz prze��cznikiem, kt�ry znajdziesz niedaleko. �lepy zau�ek... Je�eli nie zauwa�y�e� tego wcze�niej, mostek z Shot Gunem ci�gnie si� nad poprzednio zbadanym rejonem. Prze��cznik jednak otworzy� ci nowe lokacje, zeskocz wi�c tam i zabij Endtraila - sam do ciebie przylezie. I wejd� do �ciek�w. Fuj! St�ucz Raptoidy, wespnij si� na drabin�, walnij w prze��cznik i popatrz w lewo. No tak - nowe przej�cie. Zn�w uwi�zione dzieci�. I dwa Endtraile, kt�re rzucaj� ci si� na spotkanie. Ostud� ich entuzjazm, a otworzy si� pobliski tunel ujawniaj�c kolejny prze��cznik. Klatka otwarta. Wypu�� smarka i pobiegnij nad portal.Wespnij si� po drabinie, za�atw Raptoida i we� Level Key. Jeste� na k�adce z pocz�tku poziomu, tyle �e otworzy�y si� nowe drzwi. Wejd� i skocz w Warp. Przejd� �cie�k� dooko�a jeziora, przez tunel i aktywuj Warp Portal, dotykaj�c pobliskiego prze��cznika. Je�eli zechcesz zobaczy� mi�y filmik, wejd� w Portal, cho� nie jest to konieczne do uko�czenia poziomu. Przejd� przez pobliski korytarz na wy�szy rejon i id� dalej. Zatrzymaj si�, przejd� w lewo, gdzie znajdziesz p�k� i trzy Blue+'s. Sp�jrz ni�ej... widzisz t� alkow� z prze��cznikiem. Zeskocz w d� i rusz "prze��cznik", otworzy si� niewielka izba w wodospadzie - wewn�trz za� tkwi Level Key strze�ony przez Endtraila. Teraz przejd� na g�r�, na ko�cu szlaku jest Statek i Warp.We� Tek Bow (mo�esz z niego strzela�, korzystaj�c z Tek Arrows, ma te� celownik snajperski). Jest przed tob�. Skr�� za r�g i za�atw wszystko, co si� rusza. Wdrap si� na rumowisko, potem podejd� po nim do pobliskiej drabiny. Na szczycie jest prze��cznik, co otwiera pobliskie drzwi. Wejd�, a wpadniesz do podziemi. Uderz prze��cznik, otworz� si� drzwi i wyskoczy zza nich para Raptoid�w. Wal we wszystkie prze��czniki, na kt�re si� natkniesz, a w ko�cu uwolnisz kolejnego smarka. Wyjd� z tej piekielnej jamy, przeskocz po rumowisku i znajd� wodospad przy dw�ch prze��cznikach. Rusz oba, a wodospad zdechnie, objawiaj�c tunel. Wejd�. Ku domowi, wewn�trz jest kolejny prze��cznik, otworz� si� drzwi, na ko�cu korytarza jest jeszcze jeden dom (prze��cznik jest gdzie� pod schodami). Ramp� do g�ry, zabij Endtraila, przez most, nast�pnego Endtraila (sam wiesz co), a potem warp. Nowy dom. Prze��cznik jest na szczycie stosu skrzy�, otworzy nowe drzwi dos�ownie pod twoim nosem. Cofnij si� o kilka skrzy� i sp�jrz na �cian�: nowy tunel. Na ko�cu jest klatka z g�wniarzem (dobrze mu tak, tam jest jego miejsce). Rusz ku mostom... efektownie si� zawal�. Na szczycie znajdziesz prze��cznik broniony jak klasztor Monte Cassino. Wr�� i uratuj cholern� ci... eee... s�odk� dzieweczk� (wykonanie zadania). Opu�� si� na d� i przejd� przez warp. Wr�ci�e� do rejonu z domami. Podejd� tam, gdzie zaczyna�e� i skocz na dach pierwszego domu. Skr�� w lewo, znajd� alkow� z prze��cznikiem i przeskocz tam! Przejd� przez nowo otwarty korytarz. Rusz oba prze��czniki, wr�� do domk�w i znajdziesz nowy otwarty do bada� teren. Rusz kolejny prze��cznik, wejd� do izby i zar�b wszystko, co tam znajdziesz. Podejd� ramp� do g�ry i zn�w walnij w prze��cznik. Przejd� na nowy teren... i przez warp.Uderz oba prze��czniki, przejd� do nowego rejonu, walnij w prze��cznik pod schodami, potem drugi, kt�ry zobaczysz na dole nowych schod�w. Uderz w prze��cznik, z�ap klucz i skocz w warp. Jak przyjdzie mi jeszcze par� razy napisa� o tych prze��cznikach, pewnie zamorduj� szefa... Zabij par� Endtrail�w, mierz�c im starannie w mordy. Wespnij si� na skrzynie i uderz w prze��cznik (no�a mi!). Id� dalej, za�atwiaj�c �uskowatych niemilc�w, a� trafisz na kolejny Statek. Taaa... nast�pny rejon przesycony jest mordem! Wejd� w Warp. NIE U�YWAJ Shot Guna, chyba �e ju� nic innego nie masz - b�dzie ci potrzebny p�niej. Musisz przemkn�� po mizernych k�adkach, a wok� czai si� kupsko Endtrail�w. Powstrzymaj swe mordercze zapa�y, biegnij, biegnij, biegnij - tak b�dzie szybciej. Zabicie Endtraila w tym miejscu mo�e mie� nieludzki skutek! Na ko�cu szlaku trzeba ci jednak kilku zabi�, by otworzy� drzwi. Uwa�aj, gdzie stajesz, bo w d� jest cholernie daleko.Na ko�cu opu�� si� do nowego rejonu. Wespnij si� na drabin� z lewej i walnij w prze... potem si� cofnij i wejd� po drabinie do nowej alkowy, wewn�trz jest kolejny Klucz. Potem wdrapuj si� na nowe drabiny, by dotrze� do kolejnego tunelu. Compsy rozerwij Talonem! Dobrze im tak. Walnij w prze��cznik (od tej chwili b�d� pisa� dla skr�tu "prze�k") na szczycie drabiny po lewej, i wespnij si� na prawo do nowego przej�cia. Domy, domy, domy... Schodami pod g�r�, dwa Endtraile wewn�trz... nowego domu. Co jest, murwa ka�! Na g�rze jest kolejny Klucz. Wal po prze�kach, a� ci� wyprze na zewn�trz. Wejd� do dwu alk�w na dnie, walnij w prze�k i przejd� po mo�cie. Zejd� po drabinie w d� i walnij prze�k (misja b wykonana), a potem skocz w Warp Portal. Po robi�cej wra�enie animacji przyjdzie ci si� zmierzy� z trzema osobliwymi stworami zbrojnymi w topory i granaty, potem dwoma trzymetrowymi, opancerzonymi bestiami i WIELGACHNYM dzia�kiem (wi�kszym od ciebie!). Dobrze by�oby mie� naboje eksploduj�ce. Pod koniec mo�esz znale�� kawa�ek Nuke. I Adon c... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl