TakTak regulamin pakiet lojalnosciowy, Documents

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
„Pakiet Lojalnościowy”
dla Użytkowników systemu Tak Tak w sieci Era, korzystających z taryfy
Happy lub Nowy Tak Tak
Regulamin oferty promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o. o. , operatora sieci Era
Czas trwania promocji: od 30.07.2009 r. do odwołania, ale nie dłużej niż do 05.11.2009 r.
Nazwa promocji:
Pakiet Lojalnościowy
Promocja dotyczy:
możliwości wykonywania połączeń głosowych po promocyjnych stawkach
Opis oferty promocyjnej:
Cena za pakiet
21,00 zł z VAT
Aktywacja pakietu:
wysłanie Ekspresowego kodu *122*21#
lub
dzwoniąc pod bezpłatny numer *9602
lub
u konsultanta Biura Obsługi Użytkownika
Pakiet zawiera
150 minut
do Abonentów sieci Era, Użytkowników Tak Tak i krajowych sieci stacjonarnych
Naliczanie opłat w pakiecie
Zgodnie z usługą naliczania w posiadanej taryfie
Warunki oferty:
1. W promocji mogą wziąć udział Użytkownicy systemu Tak Tak w sieci Era korzystający z taryfy Happy lub Nowy
Tak Tak, którzy są w systemie Tak Tak minimum 60 dni, licząc od pierwszego wykonanego połączenia,
(zwani dalej Klientami).
2. Warunkiem uczestnictwa w promocji jest aktywacja usługi Pakiet Lojalnościowy, zgodnie z zasadami
opisanymi w niniejszym regulaminie.
3. Klient, który będzie chciał skorzystać z niniejszej oferty, będzie mógł aktywować pakiet:
wysyłając kod Ekspresowy *122*21#
dzwoniąc pod bezpłatny numer *9602
kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika
4. Minuty zawarte w Pakiecie Lojalnościowym można wykorzystać na połączenia do Abonentów sieci Era,
Użytkowników Tak Tak i na krajowe numery stacjonarne. Minuty zawarte w Pakiecie Minutowym nie mogą
być wykorzystane na: połączenia w roamingu, transmisję danych, połączenia wideo, połączenia na numery:
9602, *9602, *9797, 9898, *9898, 602 913, 602 990, 608 908, 602 950 000, 602 951 000, 602 960 200, 602 985,
604 01 01 01, 604 02 02 02, połączenia do numerów Poczty głosowej, Numerów alarmowych, usługowych
i specjalnych, Numerów Premium.
5. Minuty zawarte w Pakiecie Lojalnościowym są wykorzystywane przed zgromadzoną na koncie kwotą
w złotych oraz Erajednostkami.
6. Klient może zamówić maksymalnie 1 Pakiet Lojalnościowy w ciągu 30 dni, pod warunkiem, że:
liczba zgromadzonych na koncie minut z terminem ważności nie będzie większa niż 1500
ilość środków zgromadzonych na koncie, wyrażonych w złotych, wystarczy na aktywację Pakietu
Lojalnościowego.
Biuro Obsługi Użytkownika:
*9602 – numer dostępowy z kart Tak Tak i Era Mix, połączenie z serwisem automatycznym jest bezpłatne, opłata za połączenie z
konsultantem wynosi 2,44 zł z VAT, niezależnie od czasu trwania połączenia.
602 960 200 - Opłata zgodnie z cennikiem danego operatora.
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. z siedzibą: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy
w XII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem rejestrowym KRS 0000029159, NIP 526-10-40-567, Regon: 011417295,
o kapitale zakładowym w wysokości 471 mln PLN
7. Klient nie może zamówić Pakietu Lojalnościowego, jeśli posiada aktywną usługę Godzina za Grosze.
8. Minuty zawarte w Pakiecie Lojalnościowym są możliwe do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty dodania ich
do konta, po tym terminie przepadają, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10.
9. Jeżeli w okresie 30 dni od daty dodania do konta Pakietu Lojalnościowego, do konta klienta zostaną dodane
minuty lub SMS pochodzące z oferty „Pakiet 30 minut”, „Pakiet Minutowy” lub „Ekstra Minuty”, wówczas
liczba zgromadzonych minut sumuje się, a data ich ważności:
pozostaje bez zmian, jeśli ważność nowo nabytych minut z terminem ważności jest krótsza niż tych, które
już były już zgromadzone na koncie;
jest naliczana od nowa, zgodnie z datą ważności nowo nabytych minut terminowych, jeśli data ważności
nowo nabytych minut z terminem ważności jest późniejsza niż tych, które już były zgromadzone na
koncie.
10. Jeśli Klient nie wykorzystał wszystkich minut terminowych pochodzących z Pakietu Lojalnościowego
i aktywuje usługę Godzina za Grosze, naliczanie terminu ważności niewykorzystanych minut terminowych
zostaje wstrzymane do czasu deaktywacji usługi Godzina za Grosze. Od momentu, deaktywacji usługi Godzina
za Grosze, naliczanie terminu ważności minut terminowych zostaje wznowione.
11. Aktywacja Pakietu Lojalnościowego nastąpi w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zlecenia przez Klienta
i zostanie potwierdzona SMS-em.
12. Nie ma możliwości rezygnacji z zamówionego Pakietu Lojalnościowego.
13. W przypadku aktywacji Pakietu Lojalnościowego przez wysłanie Ekspresowego kodu, nie ma możliwości
aktywacji pakietu na innym numerze telefonu niż ten, z którego zostało wysłane zlecenie.
14. Klient ma możliwość sprawdzenia ilości posiadanych minut terminowych wysyłając Ekspresowy kod *103*3#
lub u konsultanta Biura Obsługi Użytkownika.
15. W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają w zależności od statusu
Klienta, cenniki oraz załączniki cenowe, właściwe dla aktualnie dla posiadanej taryfy, oraz postanowienia
Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie.
16. Użytkownik sieci Era potwierdza, że jest mu wiadome, iż nie ma prawa:
a) za pomocą Karty SIM wydanej przez Operatora (dalej „Karta SIM”) kierować ruchu z sieci innych
operatorów do sieci Era lub innych sieci telekomunikacyjnych;
b) wykorzystywać Karty SIM w urządzeniu realizującym funkcje zakończenia sieci stałej lub działającym na
podobnej zasadzie (Fixed Cellular Terminal – FCT), chyba, że jest to dokonywane na podstawie odrębnej
umowy zawartej z Operatorem, przewidującej wyraźnie taką możliwość.
c) generowania sztucznego ruchu, to jest w szczególności ruchu, który nie służy nadawaniu, odbiorowi lub
transmisji informacji, bądź którego celem jest wygenerowanie pewnej ilości lub czasu połączeń
17. Użytkownik potwierdza, że jest mu wiadome, że naruszenie któregokolwiek z zakazów, o których mowa
w pkt. 16, stanowi dla Operatora podstawę do rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
ze skutkiem natychmiastowym.
18. Informacje dotyczące zmian niniejszej oferty będą publikowane na stronie internetowej
.
19. Zlecenia aktywacji Pakietu Lojalnościowego złożone przed terminem zakończenia oferty zostaną przez
Operatora zrealizowane.
Biuro Obsługi Użytkownika:
*9602 – numer dostępowy z kart Tak Tak i Era Mix, połączenie z serwisem automatycznym jest bezpłatne, opłata za połączenie z
konsultantem wynosi 2,44 zł z VAT, niezależnie od czasu trwania połączenia.
602 960 200 - Opłata zgodnie z cennikiem danego operatora.
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. z siedzibą: 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy
w XII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem rejestrowym KRS 0000029159, NIP 526-10-40-567, Regon: 011417295,
o kapitale zakładowym w wysokości 471 mln PLN
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl