Tradycyjne-i-alternatywne-2, nauka, marketing, marketing internetowy

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tradycyjne i alternatywne kanały komunikacji e-marketingowej w branży turystycznej!II BLOKII BOKII!!!!!b!• pasjonatka marketingu i zarządzania• doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego• absolwentka MBA (Master of Business Administration)na University of Bedfordshireoraz licznych studiówpodyplomowych w tym w zakresie zarządzania hotelamiWellness i SPA czy też handlu zagranicznego!!!• dyrektor hoteluartystycznego Castle Inn w Warszawie• trener biznesu i doradca branżowyz zakresu szerokopojętego marketingu i zarządzania• mówca eTravelForum 2013/2014w Warszawie i Pradzeorazopiekun programowy TravelCamp!!!• autorka licznych artykułówz zakresu e-marketingu orazzarządzania informacją w branży turystycznejE-turysta i turystyczne media społecznościowe - czylina Facebook’u wirtualnyświatsię nie kończy!e-turysta? -ktokolwiek widział, ktokolwiek wieZarządzanie wizerunkiem w internecie•Efektywne utrzymywanie lojalnościGości, jak również pozyskiwanienowych konsumentów wymagaaktywnych działań wświecierzeczywistym,jak iwirtualnym.Ukształtowanietożsamości własnejmarki(wizerunku marki) pozwala nanadanie pożądanych cech i wartościoferowanym usługom, zapewniająctym samym trafność oferty.• [ Pobierz całość w formacie PDF ]