TSoY-karta-polska2, Karty postaci i Klucze, Po polsku

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Postać
Imię:
Zdolności
PULA
POZIOM
Efekty i notatki
Wytrzymałość W ___________________
Reakcja I ___________________
Siła woli R ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
_____________________________ _____ ___________________
____________________________
____________________________
____________________________
Rasa:
Kultura:
____________________________
____________________________
____________________________
Rozwinięcia:
tsoy.darken.pl
Punkty Doświadczenia:
____________________________
____________________________
____________________________
Rozwinięcia
Poziom
Sukcesu
(5 PD = 1 Rozwinięcie)
Z
MIANA CECH POSTACI
K
OSZT W ROZWINIĘCIACH
Kup nową Zdolność na poziomie Kompetentnym 1
Zwiększ Zdolność z poziomu Kompetentnego na Doświadczony 2
Zwiększ Zdolność z poziomu Doświadczonego na Mistrzowski 3
Zwiększ Zdolność z poziomu Mistrzowskiego na Arcymistrzowski 4
Dodaj punkt do Puli (do 10 pkt.)
____________________________
____________________________
____________________________
0
Porażka
1
Minimalny
2
Dobry
____________________________
____________________________
____________________________
3
Świetny
1
4
Zdumiewający
Dodaj punkt do Puli (równo lub powyżej 10pkt.)
2
5
Niebywały
Dodaj nowy Sekret (wymaga nauczyciela znającego Sekret)
1
6
Legendarny
____________________________
____________________________
Dodaj nowy Klucz
1
7
Transcendentalny
Obrażenia
Pule
Sekrety
Klucze
____________________________
____________________________
____________________________
Krytyczne
(Aby wykonać akcje, wydaj punkt z
puli; dodaj do rzutu kość kary)
6
W
IGOR
zużyte
____________________________
_____________________________
maksimum
____________________________
____________________________
____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
Poważne
(1 kostka kary do wszystkich akcji
powiązanych z daną pulą)
5
____________________________
____________________________
____________________________
4
I
NSTYNKT
zużyte
maksimum
3
2
____________________________
____________________________
____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
Lekkie
(1 kostka kary do następnej akcji)
R
OZSĄDEK
zużyte
____________________________
____________________________
____________________________
Jagmin 2010
1
maksimum
Po Próbie Sił wszystkie obrażenia spadają na
najniższe możliwe poziomy.
____________________________
_____________________________
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl