Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Jak nauczylem sie tworzyc najskuteczniejsze na swiecie reklamy e 0107, ...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Kup książkęSpis treściPrzedmowaRozdział I.Rozdział 2.Rozdział 3.Rozdział 4.Rozdział 5.Rozdział 6.Rozdział 7.Rozdział 8.Rozdział 9.Rozdział 10.Rozdział 11.Rozdział 12.Rozdział 13.Rozdział 14...........................................................................................................5Wczesne wpływy ..............................................................................7Lekcje reklamy i sprzedaży ...........................................................23Mój start w biznesie ......................................................................35Jak zacząłem pracę w reklamie....................................................45Szersze wody...................................................................................59Sprzedaż osobista ...........................................................................73Reklamy medyczne .........................................................................83Moje doświadczenia z Liquozone ...................................................97Początek moich siedemnastu lat w agencji reklamowej ............107Reklamy samochodów ..................................................................119Reklamy opon ...............................................................................133Wczesna historia Palmolive .........................................................141Płatki śniadaniowe i owsianka Quakera.....................................153Pepsodent ......................................................................................1633Kup książkęRozdziałRozdziałRozdziałRozdziałRozdział15.16.17.18.19.Trochę doświadczeń ze sprzedażą wysyłkową ............................169Przyczyny sukcesu ........................................................................179Reklamy naukowe .........................................................................187Mój wielki błąd ............................................................................203Parę spraw osobistych .................................................................213Kup książkęPrzedmowaKsiążka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, leczjako historia biznesu. Próbowałem unikać trywialności i ogra-niczać się do spraw konstruktywnych i interesujących. Głów-nym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życiajest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcąpójść w moje ślady, a także zaoszczędzenie im nieco tego błą-dzenia po omacku, które było moim udziałem.Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historięB. Hamptonowi — pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od re-klamy. Słuchał godzinami, nie przerywając mi, ponieważ do-strzegł w mojej historii ogromną wartość dla ludzi początku-jących w tym biznesie. I nie spoczął, dopóki nie wymógł namnie obietnicy przygotowania tej historii do druku.Miał rację. Każdy, kto poprzez życie spędzone na nadmier-nym stosowaniu czegoś, dowie się na ten temat więcej, niżwiedzą inni, winien jest zdać im z tego sprawę. Trzeba zareje-5Kup książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cs-sysunia.htw.pl